Clarification

Though I've already elucidated this for many times, this is to my new friends.
I'm short-sighted. So I can actually not seeing you clearly when you passby or are nearby me as I don't like putting on glasses. Please don't misunderstand that I'm so arrogant cause not waving at you or not saying hi to you or not responding to you, since I truly cannot recognize you.
55555...

Thursday, December 11, 2008

Chinese Girl Gets 'KISS OF DEAF'

A young Chinese woman was left partially deaf following a passionate kiss from her boyfriend.

The 20-something from Zhuhai in Guangdong province arrived at hospital having completely lost the hearing in her left ear, said local reports.

The incident prompted a series of articles in the local media warning of the dangers of excessive kissing.

"While kissing is normally very safe, doctors advise people to proceed with caution," wrote the China Daily.

The doctor who treated the girl in hospital was quoted in the paper explaining what had happened.

"The kiss reduced the pressure in the mouth, pulled the eardrum out and caused the breakdown of the ear."

The chorus of warnings was echoed by the Shanghai Daily, which wrote: "A strong kiss may cause an imbalance in the air pressure between two inner ears and lead to a broken ear drum."

The young woman is expected to regain her full hearing within about two months.

Source Link

====================================================================

Oh My GODDESS!!

Tuesday, December 9, 2008

May You Rest In Peace

I have been very upset since this morning. I mis-dropped my cell phone into the stupid toilet bowl after I had a crushed with the chips I ate yesterday night.
Gone.. My contacts, my notes, my reminders, my archive.. All gone with one "doop" sound into the filthy waste.. Is this a belated birthday gift from the God (if he/she exists) to entertain me a chance for a new cell phone (and it's by my $$$$$)? Or is this from the Evil (yea this handsome/pretty does exist) to drown me into the blame fire? My friends will kill me cuz this wouldn't be the 1st time I asked "who are you?" when i received their calls/messages! Haih..

People, ...

Saturday, November 29, 2008

Wednesday, November 19, 2008

High Fever

First of all, I cannot deny that I'm kinda strong cause I could walk out and buy stuff and joke with Ko and the doctor, despite my 40 celsius high fever. (Huahuahuahua~)

Special thanks to Ko aka landlord aka work superior who drove me out to clinic and Dr. Zulfli who reminded me of denggi!!

Today in this morning, I finally felt the taste of food! (since I fell sick on Monday night.. T.T) I ate mee hoon+fried egg+sausage+burger meat slice!! Hahahahaha... Cause I had bread, porridge, and cintan instant noodles as my yesterday's breakfast lunch and dinner! Damn tasteless!! And now I know what real food taste like! Hahaha...

People, don't fall sick unless you would like to strengthen your eating endurance!

Monday, November 10, 2008

Lower EPF Employees' Contribution Rate Starting January 2009 Wage

Members of the Employees Provident Fund (EPF) will be able to benefit from the reduction of the employees’ monthly statutory contribution rate by three per cent, from 11 per cent to 8 per cent, effective from January 2009 wage for a period of two years.

Deputy Prime Minister and Finance Minister YAB Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak made the announcement during the winding up speech for the Ministry of Finance on the 2009 Budget on Tuesday. The move will help increase members’ disposable income in the context of the current economic outlook. At the same time, the higher disposable income will support domestic consumption and thus help sustain the momentum of economic growth.

The decision to reduce members’ statutory contribution rate was taken twice before in 2001 and 2003 as part of an economic stimulus package.

For ease of members and to better facilitate implementation of the measure, the reduction of the employees’ contribution from 11 per cent to 8 per cent will be made automatically, effective from January 2009 wage. This arrangement will be implemented until December 2010 wage.

However if members wish to maintain the contribution rate at 11 per cent may choose to do so by filling up Form KWSP 17A (AHL). Once completed, the forms can be submitted to the members’ respective employers for submission to the EPF.

In the meantime, the EPF will be issuing a new monthly contributions schedule accordingly. Members and employers may obtain the new schedule and Form KWSP 17A (AHL) from all EPF branches or download them from our website, myEPF, at www.kwsp.gov.my from 1 December 2008 onwards.
Source Link
==============================================================

A smart government who eases our burden with OUR OWN MONEY.

Sunday, November 2, 2008

Any Comment?


Ladies, so you would now realize that kids are no longer kids.. Hahaha..

Monday, October 20, 2008

她妈的!

筹集百筹集百筹集百筹!!! 击败!!!

她妈的!!死懒嗨!!已经是第几次了?!每次都是酱!拖拖拖!什么事都拖!平时酱懒多时间不做!到最后就弄到别人帮你做!借口一懒大堆!你很懒忙咩?!忙什么懒?曹击败!!去减肥啦你!死肥嗨!吃素吃到你酱懒肥!做东西慢手慢脚!脂肪一懒大堆!曹击败!!酱懒厉害找借口不如去做律师!曹击败!

击败!!!!!!

Sunday, October 19, 2008

http://hotel626.com

All my dear friends, I'm proud to introduce you to an online adventure game-HOTEL626-which I just passed all the 10 levels. (heahea..) It has only got 10 levels and you can actually skip each stage on the same level if you think you can't pass it. You would need a headphone(a must or else get yourself a nice amplifier) and a microphone(optional).

Seriously, play at the midnight alone without light would better stimulate your blood circulation! hahaha...

People, just try it!

Saturday, October 18, 2008

I'm Officially An Uncle

Woo~~~ You know you know you know?! My second sister has just given birth to her baby girl at local time 1313, 18/10/2008!! 1313, 母女平安!! You chose a nice time to earth, my first niece!! (happy~ hee~)

I would upload her picture asap! Currently dunno her name yet, cause my brother-in-law said what "need to bring to master choice" (I dunno what's that)...

Ahahahahaha I'm very happie!!!!!!!!!
------------------------------------
Oct 20th

My niece went back home lar!!!!! (huhuhuhu....) I still thought she should stay in hospital for like at least 1-2weeks tim.. My big sister called me just now! She said our niece is a leng lui!!! Argh I wanna see the baby~!! >.<

She opened her eyes!!! So cute!! Heeeeee......
----------------------------------------------
Oct 26th


Yoyoyoyoyoyoyoyo!!! Know what? I hugged my niece!! Hehe~ She's so petite, so fragile, so innocent.. My cute cute niece~ Hehehehehehehe...... And she's actually smaller than she looks in the photos as she weights only lesser than 7 pounds! And and and, her fingers and toes are long! Back also long! Everyone says she's gonna become a tall leng lui in the future! Hehehe!!

Her name is Pua Boon Jing aka 潘雯静! Nice name~ Hehee..

Friday, October 17, 2008

I'm A Model For Darlie!


Hahahahahahahahahahahahahahahahaahah~~~

Thursday, October 16, 2008

Munch Raw Vegetable

Have you ever crunched any raw vegetable? I did! (Lol..)

Yesterday I went service a vegetarian, Dr Ng gave me a raw 四角豆 (I dunno what is this called in English) to eat. Gosh it's delicious when it's cooked but that's a raw one!! I ate it cause I know he's with good intention. But, it has nearly taken me to death by the deadly raw vege smell!!! 55555..

This is how the 四角豆 looked like..


People, raw vegetables are healthier but think before you eat!

Monday, October 13, 2008

Damn I've Been Laughing Caused Of Pain

Hahahahahaa...hahahahahahaa.........hahahahaha..... Damn! I can't stop laughing!! Hahahhahaa... All cause I hurt myself just now!! It's been a long while since I last hurt myself! Lol.... The pain is nice man!! It hurts! But it's kind of enjoying! Hahahahahahhahahaa..... I can't stop laughing while it's bleeding! Hahahaha...

The wound is small but it's deep man!!

And it's deep till my bone is damn aching!!


People, just be carefull when you're working cause the goddamn socso doesn't really help!

They Are A Bunch Of Human Waste

Oh dick heads y'll are shits!

I fucking hate all these shits! You think I have 3 heads with 6 shoulders? So I should be able to fucking perform few tasks at the same time? You think I work only for you? So whenever you fucking need me I should be there for you? Fuck you! You motherfuckers go fuck yourselves!


FUCK YOU!!!

Friday, October 10, 2008

After Hard Workout

Well well well.. I'm actually taking break now aka mengulat, (hehe..) while my new colleague-Ken is napping. I'm bored cause I'm waiting for some people to have their tasks done then only I could have my job done. Then I found out..


Ken is sleeping like a dead fish.. So I take this chance to spell on him..

Lu pendek~ I tinggi~

Cry~ I mis-spelled on something else.. My p grows longer instead of my height.. T.T

Ken I'm sorry cause you might not be able to find out your p anymore, unless you shave, you could still see the head.. xD

Damn how am I gonna fit my monster p in my pants?!

Hahahaha.. And and and, I also found out..


Will be back soon number 1..

Will be back soon number 2..

Will be back soon number 3..

Missing will be back soon..

Haha all these are from Komalam! Komalam you're a vege! (I mean vegetarian, not vegetable lar) Stop wasting papers! If not you wouldn't have enough food! Haha though I know you're not gonna eat the trees but trees and vegetables are plant! They're the same kind! Lol I actually dunno what the heck I'm crapping..

People, beware when you're taking nap cause someone might be fooling you around.

Sunday, September 21, 2008

When I Was In Office Alone

I was darn free in office since I've checked all labs and laptops & projectors (ops I actually haven't checked the stupid DDKs but well I just let them drowning in poisons for more a while.. keke..). So I was on msn the whole afternoon and there's this bunch of friends who complained "noobie ben when are you gonna upload your noob face huh?" OMG! These ex-coursemates were so make-me-geram since they went back to China! (grr..) Ok so I just "fulfilled their desire" (kaka..) on the spot. And these were how I looked like...



Wahahahahahahahahahahahahhahahahahahaa... I was funny huh? But, what's funnier...



Ahahahahhaahahhahahahahahahaha... I couldn't believe that I tried to 扮可爱 aka act cute!!! LMAO~!!!

And, you know what? I found this indian staff was laughing at me when I looked out from office. I guess she watched how I did 扮可爱!! OMG!!! Where should I hide my face? 55555...

People, don't try this when you're alone in office because someone might be observing what you're doing.

Monday, September 15, 2008

Time Flies~

I've always been thinking to go back to my high school life, which was most probably my relax-est life so far.

What sighs me and beams me the most was that I jammed with my band members in our own studio, we performed in the school, in the public, and in front of our ex-es. (laugh..) Despite all the barriers, we had fun. We rent a room as our studio, we set up and decorated it together. We had fun, seriously. I still remember my first ever performance on the stage in my high school for the Hari Pendidikan, it was kinda sweet and sour. My bassist aka Ru, weeped (don't kill me Ru...) cause we met this barrier of gonna-cancel-our-performance. Well we rented all those amps but the unit in charge was about the cancel our performance in the last minute?! Shit! I barely remember the reason but I was sure they didn't have to do that! At last (think maybe the unit in charge saw the pity Ru weeped), they again passed our performance. Lol!! Ru you did the right thing! (keke..) So, the first ever (think so) pop musical band performance in my high school aka Hwa Lian began with honors!! (lol..) I was seriously nervous (my band was, too) in front of about 2k audience. You know, it was our first performance, everyone has got their firsts. (hea hea..) And well, it was a success for God's sake. (cause if not, 2k people would die from noise pollution. lol..) I'm proud to introduce you my co-members: Chee Sin the drummer (chee sin does't mean he's mad okay? lol..), Ding He the keyboardist (a tall and thin guy), Jin Ru the bassist (a silly yet funny dude), Chun Sing the lead guitarist (a shorty but was my all-time bro, and wey he's got lots of admirers leh. keke..), and... Ah Pian the vocalist cum rythmic guitarist (was named ah pian for unknown reason, but that's cool man! LOL!!)

So, when there's a first, there's a second, and so on. We get to show up for a number of performances. In the long journey, my band had some changes to the members. Chee Sin left, Alan aka japanese kid (cuz once he dressed up a japanese and he looked like one) in & left, Heng Yew aka naughty big guy (he's big yet he likes to kidding) in; Chun Sing left, Ah Se aka snake (erm.. nearly physically fight with him but it was all past tenses) in & left, Ho Siong aka Mr.DJ (well he's tall and handsome, despite mong ju ngan that you can't barely see his eyes when he laughs.. don't kill me dj king..) in. So, the longest-lasting and the last form were, Me, Ru, Ho Siong, and Heng Yew.

Oh ya my worst performance ever was in Hwa Lian hall. That's a disaster for me and all my members! I couldn't believe that there're these morons fighting on the floor when my band was performing! WTH!! We need paused in the midde of performance!! WTF!! That really made us fcuking moodless!! %$#@!^&* Okay, let's talk about something better. Erm.. Ah I remember my honor-est performance! My band was invited to perform on Merdeka! (hea hea..) Despite the remuneration was only RM400 since we're "little kids". (55555..) Oh oh oh I remember I drank 川貝枇杷膏 before that, cause actually I used to drink guiness stout before stepping out to the stage. (haha..)

P/S: My band was named Miracle in the beginning stage (seriously forgot whose idea), and then Miracle Creator after I argued that Miracle sounds girlie.

Well my high school life wasn't all about music. I was a basketball school player before I joined my band leh. (hea hea..) I chose number 15 cause I like Vince Carter!! Oh this reminds me of the recent basketball game in uni, I was damn clumsy and ah pek already after years from high school.. (55555..) And that time I chose number 11, ever since Mr Yao Ming joined NBA, I'm in love with this Chinese Superstar! (haha..)

What else what else? (hmm..) Oh ya!! I was a playboy! (sob..) But seriously I wasn't as playboy as my friends who have never been "sued" as a playboys! I never take any physical advantages from all my ex-es. I swear! But too bad my face just couldn't convince people at that time. Rumours spreading that I xxxx and dumped all my ex-es, but only they and god knowed that I didn't even kiss some of them!! (sigh...)

Aiks I wanna upload some pictures of those lar but WTH I didn't keep those pics! (sad..)

Okie I think I should stop right here, cause this already took me a long long long time to finish.

People, try take photos more often cause pictures worth thousand words.

Friday, September 12, 2008

Lollipop Is A Weapon

I was hurt by a lollipop this evening!! I was sucking this damned lollipop which I drew it in the Mooncake Festival Celebration among colleagues on this afternoon. I sucked this stupid lollipop cause I remembered that my friends said "sweet stuff make you feel better when you're sad". So I sucked it! (i don't like to suck lollipop anyway but I was sad on that time) But I felt little pain on my tongue all of sudden. I looked at the cursed lollipop and found blood on it! It wounded my tongue!! My tongue bled! It was not hurt but my tongue bled! I could not believe that I was hurt by a lollipop!! Damn it!!!

So, I came up with this conclusion in the end - Your body is so weak when you're sad that even a lollipop could harm you!

People, stay away from LOLLIPOP when you're sad!!

HEHEHE